למה לי לקנות דווקא ב- TopToy?

  • מחירים זולים – אצלנו המחירים הזולים ביותר על מרבית הפריטים. הלקוחות שלנו מקבלים את המחירים הטובים ביותר בישראל! מצאתם מוצר כלשהו במחיר זול יותר ובאותם תנאים? שלחו לנו הודעה ונשתדל להשוות!
  • ייעוץ מקצועי – לא בטוחים מה אתם מחפשים? לא יודעים איזה מוצר מתאים לכם בדיוק? אצלנו תוכלו להיות רגועים - לעולם לא "נדחוף" לכם מוצרים יקרים או מוצרים שלא מתאימים לצרכים שלכם... תוכלו להתייעץ איתנו באווירה נינוחה ורגועה ולקבל מידע מקצועי ואמין.
  • תשלום קל ונוח – אצלנו ניתן לשלם במגוון גם בכרטיס אשראי וגם ב-PayPal. אנחנו לעולם לא שומרים את פרטי האשראי שלכם והתשלום מבוצע במערכת מאובטחת ובתקן בינלאומי.
  • מוצרים איכותיים בלבד – אם ראיתם את המוצר אצלנו באתר אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר במוצר שיעשה את העבודה! מוצרים שאינם מומלצים על ידי לקוחות או שלא עברו את הבדיקה הקפדנית שלנו לא יופיעו בחנות.
  • תמיכה טכנית מעולה – לא כולם תותחים בטכנולוגיה... אבל אנחנו כן! רכשתם מוצר ואתם מסתבכים בהתקנה? שלחו לנו הודעה ואנחנו נשמח לעזור ולהסביר ולא ננוח עד שלא תהיו מרוצים.
  • אחריות ושירות לקוחות - אצלנו תוכלו להיות רגועים ולבצע רכישה עם שקט נפשי. אנחנו אחראים לאיכות וטיב המוצרים שאנו מספקים ודואגים שכל רכישה תסתיים בחיוך (:

האם אפשר לבצע איסוף עצמי / רכישה בחנות פיזית?

רוב המוצרים נשלחים בדואר רשום בלבד ואינם זמינים לאיסוף עצמי, עם זאת ישנם מוצרים שניתן לאסוף מכתובתנו ברמת גן. כאשר מוצר זמין לאיסוף עצמי, אפשרות זו תופיע בעגלת הקניות. במידה ובחרת באיסוף עצמי יש לתאם את האיסוף מראש.

תוך כמה זמן אפשר לקבל את המוצר שהזמנתי?

  • שליח עד הבית – המוצר יגיע ישירות אליכם ללא צורך בהגעה לסניף הדואר בתוך 1-4 ימי עסקים
  • משלוח מהיר בדואר רשום – המוצר יגיע לסניף הדואר הקרוב אליכם בתוך 4-7 ימי עסקים
  • משלוח חינם בדואר רשום – המוצר יגיע לסניף הדואר הקרוב אליכם בתוך 10-21 ימי עסקים

לא כל המוצרים זמינים בכל דרכי המשלוח - לדוגמה, אם בעגלת הקניות מופיעה רק אפשרות של משלוח בדואר רשום של 10-21 ימי עסקים, זוהי האפשרות היחידה. 

למה אין לכם מספר טלפון באתר?

שירות התמיכה שלנו מתבצע דרך המייל והודעות בפייסבוק משלוש סיבות מרכזיות:

  • שירות טלפוני הוא יקר מטבעו ולא יאפשר לנו להציע לכם מוצרים איכותיים וחדשניים במחירים תחרותיים.
  • שקיפות ותיעוד - שירות במייל מאפשר לשני הצדדים לעקוב ולתעד את ההתכתבויות. זה שקוף והוגן יותר לכולם.

אנחנו רואים יום יום שמענה במייל מוכיח את עצמו כמהיר, יעיל ובהיר יותר ומאפשר לנו להוזיל עבורכם עלויות.

ברצוני לרכוש מוצר מסויים שאינו מופיע בחנות, האם ניתן לבצע עבורי הזמנה מיוחדת?

כן, ניתן להעביר בקשה להזמנת מוצרים שכלל לא מופיעים באתר.
יש לפנות אלינו באמצעות טופס צור קשר או במייל שכתובתו info@TopToy.co.il ולספר לנו איזה מוצר אתם מחפשים.
אנו נבצע בדיקה עם הספקים שלנו ונעדכן אתכם בזמינות המוצר, עלותו וזמן המשלוח.